PROCESAREA COMENZII

 

  • Comenzile se pot plasa online în orice moment al zilei
  • Livrăm pe raza Municipiului București și județul Ilfov prin rețeaua noastră proprie de distribuție.
  • Livrările la domiciliu se efectuează de DUMINICĂ până VINERI.
  • Comenzile se preiau de Sâmbătă în intervalul orar 08:00 – 21:00 până Vineri în intervalul orar 08:00 – 15:00, urmând că livrarea să se facă rapid în aproximativ 3 – 4 ore, la ora stabilita și programata cu colegii noștri în momentul plasării și confirmării comenzii.
  • Comenzile primite după ora 17:00 vor fi preluate și livrate următoarea zi (excepție Sâmbătă)

 

COSTURI DE LIVRARE

 

Marfa se va livra în cutii de carton de diferite dimensiuni, în funcție de mărimea coletului, pentru a menține prospețimea produselor comandate

  • Costul livrării standard este în valoare de 15.00 ron – TVA inclus
  • Pentru comenzi mai mari de 250 ron – TVA inclus – livrarea este gratuita.
  • Comanda minimă este de 50 ron – TVA inclus

 

URMĂRIRE COMANDA

 

Informarea cu privire la stadiul comenzilor se face prin e-mail la adresa indicată pe pagina de comandă de pe delgreen.ro. În cazul în care un produs comandat de către client nu poate fi livrat de către Delgreen din motive independente de voința acestuia (condiții meteo, trafic îngreunat, adresa de livrare greșită), Delgreen vă informa clientul în cel mai scurt timp.

 

LIVRAREA COLETELOR

 

Poți opta pentru livrarea produselor direct la ușa ta sau ridicarea coletului din depozitele noastre Delgreen. Livrarea se efectuează în fiecare zi de Duminica până Vineri în aproximativ 3 – 4 ore pentru comenzile plasate până la ora 17:00 și livrare a 2-a zi pentru comenzile plasate după ora 17:00 (exceptând Sâmbăta). Adresele de la care poți ridica produsele tale sunt:

  • Adresa Aleea Tornadei 86, sector 3, București

Intervalul orar de ridicare a produselor tale este de Duminica până Vinei între intervalul orar 09:00 – 18:00

Atenționare Specială!!!

  • Clientul are obligația de a fi prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată pe pagina de comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său.
  • Dacă Clientul sau opersoana desemnată de Client nu recepționează (din vina exclusivă a Clientului sau, după caz, a persoanei desemnate de Client) comanda în ziua și intervalul orar stabilit fi anulată automat
  • Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior plasării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Delgreen nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.
  • Delgreen nu răspunde pentru întârzierile de livrări din motive independente de voința acestuia precum trafic îngreunat, adresa de livrare indicată greșită sau condiții meteo.
  • Clientul sau persoana desemnată de acesta se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat. În caz contrar, clientul va suporta costul de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, doar cu acordul curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Delgreen la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.
  • Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice livrarea, starea produselor și să semneze documentul de livrare prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (cum ar fi denumire produs, cantitate, preț).
  • În ipoteza în care data și ora de livrare selectate de către client nu vor putea fi respectate, clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către client, respectiv prin intermediul adresei de e-mail, apel telefonic sau SMS.
  • În caz de întârziere a livrării produselor comandate, te rugăm să contactezi departamenul nostru de suport clienți pe e-mail sesizări@delgreen.ro sau telefonic la 0726 684 006 , pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării produselor comandate.